tirsdag den 8. september 2009

hurtig, nem og lækker morgenmad


Jeg var til lægen igår og fik at vide jeg havde halsbetændelse og skulle blive hjemme i 3 dage. Temmelig kedeligt, men så tænkte jeg; hvad ville være godt for en syg person som mig? MAD selvfølgelig!
Så jeg kiggede i køleskabet og fandt lidt svampe, noget Majonæse og et lille Skalotteløg . Perfekt sammen med min fars gode nybagte brød!




1. mad

2 stk Champignon af rimelig størelse (en lille håndfuld)
1/2 stk skalotteløg
+lidt olivenolie til stegning

-Rens og skær svampene i små stykker.
-Pil løget og hak halvdelen.
-Steg løgene 5 sekunder først.
-Put svampene i og steg til de bliver gummi agtige og gyldne.

Så er det bare med at samle maden. Brød, Majonæse og så svampe-løg blandingen ovenpå.

Bon appetit!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar